8 november 2019

Absoluta maakt zakelijk bestellen aangenamer en slimmer dan ooit. Dit kunnen wij alleen waarmaken wanneer we ons #1 office platform met meer dan 3000 lokale leveranciers continu blijven ontwikkelen. Het proces kan altijd efficiënter, zowel aan de verkoop- als inkoopzijde. Om deze reden werken wij samen met een zeer goed kassasysteem voor bezorgrestaurants: Cashdesk. Door de integratie van Cashdesk komen alle bestellingen via ons Absoluta platform direct in het kassasysteem van het restaurant waarvoor de order bestemd is. Hierdoor wordt het proces voor alle partijen (het restaurant, Absoluta én natuurlijk de klant) slimmer en makkelijker!

Veel bezorgrestaurants krijgen orders binnen via allerlei kanalen. Wouter Schilder, vertegenwoordiger van CashDesk geeft een voorbeeld: ‘Absoluta stuurt de order via de mail, Thuisbezorgd naar een tablet en een derde partij verwacht dat een portal in gaten gehouden wordt. Als de orders via vijf kanalen binnenkomen, kun je wel eens een (grote) bestelling missen.’

Eenduidige manier
Hoe kun je dat voorkomen? ‘De CashDesk software verzamelt de orders van alle verschillende kanalen en stuurt ze op een eenduidige manier door naar het restaurant. Als de order daar binnenkomt, hoor je een geluid en komt de bon direct uit de printer,’ aldus Wouter. Zo verloopt het hele bestelproces voor alle partijen soepel.

Automatisch bezorgritten toewijzen

Wat helemaal handig is, is dat Cashdesk schermen levert voor in de restaurantkeuken waarop de order getoond wordt. Zo hoeven er geen papieren bonnen met gebruikt te worden voor het bereiden van de bestellingen. Duurzaamheid die wij maar al te graag stimuleren! Daarnaast kan het kassasysteem de rit toewijzen aan een bezorger, zicht houden op het wisselgeld en, last but not least, precies tonen waar de bezorger zich bevindt. ‘Op het moment dat de bezorger vertrekt heb je als manager geen controle meer,’ legt Wouter Schilder uit. ‘Dankzij GPS-tracking is er meer controle.’

Absoluta & CashDesk: een uitstekende samenwerking
Ook een deel van de orderstroom van Absoluta loopt via het Cashdesksysteem. Wouter Schilder vindt de samenwerking met Absoluta ‘uitstekend’: ‘voor restaurants is de communicatie tussen beide partijen supersnel wanneer er iets geregeld moet worden. Goede ondersteuning staat bij beide partijen hoog in het vaandel, daar ligt een mooie match. Voor Absoluta is het prettig dat de orders snel opgemerkt worden. Voor restaurants is het fijn dat ze alle orders in één flow binnenkrijgen en dat er geen orders over het hoofd worden gezien.’

‘De wereld van bezorgmaaltijden groeit hard en elke minuut en order telt. Dat Absoluta zich ook volledig richt op bezorgrestaurants werkt heel prettig. Je spreekt dan dezelfde taal en dat schakelt snel en prettig. Absoluta is één van onze partners waar wij het meest efficiënt en fijnst mee samenwerken.’

Ook wij zijn zeer tevreden over deze samenwerking en zijn ervan overtuigd dat we elkaar als geen ander kunnen versterken omdat we dezelfde ambitie hebben. Samen maken we het bestelproces voor alle partijen minder foutgevoelig, efficiënter én makkelijker, in het bijzonder voor onze klanten en aangesloten leveranciers natuurlijk.

Meer informatie over CashDesk? Check www.cashdesk.nl. Benieuwd wat Absoluta voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact met ons op via sales@absoluta.nl of 088-0220 303.