Bezorgd op jouw moment & locatie(s)
Op rekening bestellen mogelijk
100% veilige gegevensverwerking

De meest gestelde vragen op een rij.

Absoluta is een zakelijk bestelplatform voor het eenvoudig bestellen van alle foodmomenten, bloemen, taart & gebak, werkfruit en kleine attenties.

Met Absoluta heb je alles lekker geregeld.

Bestelplatform Absoluta ABN AMRO
Bestelplatform Absoluta ABN AMRO

Altijd, overal lekker en gezond eten, iedereen blij!

Over Absoluta.

Wat doet Absoluta?

Absoluta levert een platform waarmee medewerkers eenvoudig food, flowers en gifts kunnen bestellen voor alle locaties in Nederland. Absoluta levert het platform, verbindt meer dan 1500 lokale leveranciers aan dit platform en zorgt voor een optimaal proces van bestellen tot factureren. Absoluta doet dit op een veilige manier door middel van een ISO27001 certificering.

Waarom werkt mijn werkgever samen met Absoluta?

Jouw werkgever kan verschillende redenen hebben om met Absoluta samen te werken, hieronder staan een aantal redenen opgesomd:

– Eén bestelproces voor alle medewerkers en locaties

– Ontzorging medewerkers omdat men niet meer hoeft voor te schieten en te declareren

– Kostenbesparing door minder leveranciers, minder facturen en minder declaraties

– Inkopen bij lokale leveranciers en toch alles centraal geregeld

– Borging van veilige werkwijze (ISO 27001) omtrent de verwerking van personeelsgegevens en klantdata

Hoe kan ik Absoluta bereiken?

We zijn bereikbaar via het online platform (chatfunctie), per telefoon (088-0220300) of per email (info@absoluta.nl). We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 19:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 18:00 uur.

Wanneer maak ik gebruik van het Absoluta platform?

Het Absoluta platform kan door alle medewerkers gebruikt worden als hier behoefte aan is. Het betreft zakelijke bestellingen die door jouw werkgever betaald worden.

Mijn account.

Waar kan ik het platform vinden?

Het bestelplatform is te bereiken via https://bestellen.absoluta.nl/. Hier kun je inloggen met je persoonlijke account.

Hoe kan ik een account aanmaken en inloggen?

Dit kan op https://bestellen.absoluta.nl/. Kies de button “account aanvragen” en vul je gegevens in, je ontvangt binnen enkele seconden een email waarmee je het persoonlijke account kan activeren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en nu?

Ga naar het inlogscherm van het Absoluta platform. Klik op “Wachtwoord vergeten?” en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vanuit Absoluta een email om je persoonlijke wachtwoord opnieuw in te stellen.

Kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

Direct na het inloggen vind je in de rechter bovenhoek van je beeldscherm “Mijn account” en vervolgens “Mijn bestellingen”. Hier kan je de bestelhistorie bekijken.

Wat gebeurd er met mijn gegevens?

Je accountgegevens worden veilig opgeslagen op onze servers. Absoluta heeft een ISO 27001 certificering die ervoor garant staat dat Absoluta de klantdata en persoonsgegevens op een juiste manier verwerkt en beveiligt.

Bestellen & leveren.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je logt in met je persoonlijke gegevens. Kies vervolgens het adres waar je de bestelling afgeleverd wil hebben. Wil je een geschenk (bijvoorbeeld bloemen of taart) laten bezorgen op een ander adres, kies dan voor de button “adres toevoegen”. Na een adres te hebben gekozen krijg je alle leveranciers en menukaarten te zien waar je uit kan kiezen. Al deze producten kunnen geleverd worden op het gekozen adres. Selecteer de menukaart en kies je product. Rond de bestelling af door de juiste gegevens in te vullen. Wij presenteren een handleiding voor het gebruik van het platform.

Wat kan ik allemaal bestellen?

Het Absoluta platform biedt een groot aanbod van landelijke en lokale leveranciers. Van luncharrangementen tot bloemen en van maaltijden tot gebak. Onder jouw bezorgadres vind je alle lokale leveranciers die bij jou kunnen leveren.

Kan ik op meerdere locaties laten leveren?

Ja. Voor meerdere locaties bestellen is mogelijk, omdat je alle locaties kan kiezen die in het platform staan. Je kan ook een adres toevoegen voor bijvoorbeeld een geschenk. Het is niet mogelijk om in 1 order meerdere producten te bestellen die op verschillende adressen geleverd moeten worden. Je plaatst dus per locatie 1 order. Wil je voor heel veel locaties iets bestellen, bijvoorbeeld voor 25 locaties een taart dan kunnen wij je daarbij helpen. Neem contact op met Customer Succes via de chatfunctie rechts onderin het scherm, via 088-0220300 of info@absoluta.nl.

Kan ik ook op een andere locatie (dan kantoorlocatie) laten leveren?

Ja. Je kunt ook op bijvoorbeeld een thuisadres een bestelling plaatsen. Mocht je een geschenk willen sturen naar iemand thuis, dan is dit ook mogelijk via het platform.

Kan ik een spoedbestelling plaatsen?

Absoluta is ingericht op ad hoc bestellingen, omdat het platform is ingericht per leverancier zijn er bestelvoorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden vind je per menukaart, mocht je buiten deze voorwaarden willen bestellen neem dan contact op met ons. Wij zijn bereikbaar via 088-0220300, info@absoluta.nl of de chatfunctie in het platform. De servicedesk kan je meteen helpen en adviseren.

Kan ik een order wijzigen of annuleren?

Het wijzigen van bestellingen kan je zelf doen in het platform. Uiteraard is het wijzigen van een bestelling uitsluitend mogelijk binnen de bestelvoorwaarden van de menukaart/leverancier. Mocht je een wijziging niet door kunnen voeren in het platform, neem dan contact op met het Customer Succes team.

Als je een bestelling wilt annuleren neem je contact op met het Customer Succes team van Absoluta. We zijn bereikbaar via 088-0220300, info@absoluta.nl of de chatfunctie in het platform. De servicedesk kan je meteen helpen en indien mogelijk de order voor je annuleren.

 

Wat kan ik doen als ik een klacht of opmerking heb over mijn bestelling?

We vinden het jammer als jouw bestelling niet naar wens is geweest, dus kijken we graag met je mee. Je kan altijd terecht bij Customer Succes via info@absoluta.nl. Dan proberen we dit zo spoedig mogelijk op te pakken. Ook mag je direct bij levering telefonisch contact op te nemen met Absoluta. We zijn bereikbaar via 088 0220 300.

Krijg ik een bevestiging als ik een order heb geplaatst?

Na iedere order versturen wij een emailbevestiging. Je kan dit controleren door in te loggen en in je bestelhistorie te kijken, staat je order er tussen, maar heb je geen bevestiging ontvangen dan kan je contact opnemen met Absoluta. Staat je order er niet tussen, dan is de order niet geplaatst en kun je dit alsnog doen.

Wat zijn de levertijden?

In het Absoluta platform kan je bij iedere bestelling zelf aangeven op welke dag en tijd(vak) je jouw bestelling geleverd wilt hebben. Samen met onze leveranciers hanteren een speling van ca. 30 minuten.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn voor iedere menukaart verschillend en zijn aangegeven in het platform. Leveranciers geven zelf de bestelvoorwaarden door, dit is altijd terug te vinden in de bestelling tijdens het bestelproces.

Bestelplatform Absoluta ABN AMRO

Customer Succes.

Hoe kan ik Absoluta bereiken?

We zijn bereikbaar via het online platform (chatfunctie), per telefoon (088-0220300) of per email (info@absoluta.nl). We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 19:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 18:00 uur.

Wat zijn de openingstijden?

We zijn geopend op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 19:00 en op zaterdag van 09:00 – 18:00.

Is Absoluta in het weekend bereikbaar?

Ja, wij zijn bereikbaar op zaterdag van 09:00 tot 18:00.

Kan ik bestellen buiten de openingstijden van Absoluta?

Het platform is 24/7 beschikbaar, dus kan je altijd en overal bestellingen plaatsen. Afhankelijk van de bestelvoorwaarden van de gekozen menukaart kan een order wel of niet geleverd worden, het platform geeft dit aan. Ook in de avond en weekenden kan je een order laten leveren.

Kan ik ook bestek, servies of meubilair bestellen?

Het is mogelijk om naast je gerecht ook services te bestellen. Bestek, servies en zelfs meubilair en cateringmedewerkers behoren tot de mogelijkheden. Voor bestek en servies kan je kiezen uit disposable of porselein. Voor grotere groepen is porselein wellicht de beste oplossing. Absoluta zal dan met de leverancier regelen dat men dit ook op komt halen.

Ik wil geholpen worden bij een bestelling, wat moet ik doen?

Mocht je er zelf niet helemaal uitkomen op ons platform dan zit het Customer Succes team klaar om jou te helpen. Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder!

Ik wil graag een zakelijke borrel, event of iets anders organiseren, kan Absoluta dan ook helpen?

Hier kunnen wij je zeker bij helpen! Leg jouw voorstel uit in een mail naar info@absoluta.nl of bel met onze Customer Succes en zij kijken met jou naar alles wat mogelijk is.

Assortiment.

Hoe is het assortiment samengesteld?

Wij werken samen met meer dan 1500 lokale leveranciers om al deze producten te leveren. Afhankelijk van je locatie waar je de bestelling wilt ontvangen bepaal je waar je gaat bestellen.

Voor welke momenten kan ik bestellen?

Je vindt de actuele menukaarten altijd in het platform. Een samenvatting van de productgroepen: (meeting)lunch, borrel, taart en gebak, bloemen, bloemen, buffetten, maaltijden, overwerkmaaltijden, ontbijt, wijnen, vergaderservice, BBQ, healthy snacks en nog veel meer. Wij werken samen met landelijke menukaarten die voor alle locaties hetzelfde zijn en met lokale menukaarten. Deze lokale menukaarten bieden de specialiteiten van de beste lokale leveranciers nabij de door jouw gekozen locaties.

Waar kan ik producten zoeken?

Als je een product of een ingrediënt wilt zoeken, dan kan dat. Op de overzichtspagina met alle menukaarten is bovenaan een zoekbalk te vinden. Hier kan je een woord intypen en je krijgt een selectie te zien van alle menukaarten waar dit te vinden is. Type je bijvoorbeeld ‘zalm’ dan toont het platform direct alle menukaarten waar je producten met ‘zalm’ kan bestellen.

Kan ik ook nieuwe leveranciers toevoegen?

Zelf een leverancier toevoegen is niet mogelijk. Wel is het mogelijk om een leverancier ons aanmeldformulier in te laten vullen. Als we deze binnenkrijgen bekijken we samen met de leverancier of we een samenwerking aan gaan.

Waarom zie je een ander aanbod op verschillende afleveradressen?

Het platform laat op basis van het gekozen adres (postcodegebied) de beschikbare menukaarten zien. Wij sluiten lokale leveranciers aan en die worden direct getoond na het kiezen van een afleveradres. Het is uiteraard mogelijk dat in stad A meer leveranciers/menukaarten beschikbaar zijn dan in stad B.

Hoe kan ik zien bij welke leverancier ik bestel?

Het Absoluta platform kent twee verschillende type menukaarten. Landelijke menukaarten en lokale menukaarten. Bij de landelijke menukaarten zijn de producten, tarieven en de bestelvoorwaarden in heel Nederland hetzelfde. Absoluta zorgt ervoor dat deze bestellingen geleverd worden door (lokale) leveranciers. Bij de lokale menukaarten zie je daadwerkelijk de naam, foto’s en een beschrijving van de lokale leverancier. Je kan hier dus zelf een keuze maken uit je favoriete leveranciers.

Kan ik een leverancier favoriet maken?

Je kan zelf de keuze maken waar je bestelt. Op de overzichtspagina van de menukaarten zie je dat de menu’s linksboven een hart-icoon hebben. Als je dit aanklikt zorgt het platform ervoor dat dit wordt onthouden en dat deze menukaart voortaan bovenaan staat. Zo hoef je nooit meer te zoeken naar je favoriete leverancier.

Kan ik dieetwensen doorgeven, zo ja hoe doe ik dat?

Je kan je wensen en voorkeuren doorgeven in het opmerkingenveld bij je bestelling. De servicedesk zorgt dat hier rekening mee gehouden wordt. Heb je vragen of opmerkingen die je graag wilt bespreken dan kan dat uiteraard. Neem dan contact met ons op.

ABN AMRO adhoc orderen

Facturatie.

Waarom moet ik facturatiegegevens invullen bij een bestelling?

Het is van belang om de juiste facturatiegegevens in te vullen bij het bestellen van producten. Dit komt omdat Absoluta met jouw werkgever facturatieafspraken heeft gemaakt. Op deze wijze kan Absoluta een juiste factuur sturen aan de werkgever en kunnen zij dit doorbelasten op de juiste BO nummers. Heb je vragen over de in te vullen gegevens kan je uiteraard contact opnemen met Absoluta.

Hoef ik nu nooit meer te declareren?

Bestellingen die je via Absoluta plaatst hoef je niet te declareren.

Hoe wordt de betaling geregeld?

Ons platform is ontwikkeld voor zakelijke bestellingen. Per klant kijken we naar een facturatie op maat. Dit kan een koppeling zijn, via pdf, etc. Hier hoef jij je als besteller niet druk om te maken.

Mail ons.

info@absoluta.nl

Whatsapp of bel met ons.

088 0220 300

Chat met ons.

Klink rechtsonder op 'even overleggen?'

Hulp
nodig? Wij zijn er voor je.

Maandag t/m vrijdag | 08:30 – 19:00 uur
Zaterdag | 09:00 – 18:00 uur


Psst… Volg jij ons al op social media?