Inkoopproces verbeteren

Het Absoluta platform is speciaal ontwikkeld voor organisaties met meer dan 100 medewerkers die op een slimme manier hun inkoopprocessen willen verbeteren.

Brochure aanvragenAanmelden

Hoe realiseer je optimale beheersing over de versnipperde kostenpost externe catering?

Een samenwerking met Absoluta betekent: een quick win op de onzichtbare en versnipperde kostenpost genaamd ‘externe catering’. Absoluta neemt het leveranciersbeheer over, waardoor niet alleen het aantal crediteuren, maar vooral ook het aantal facturen drastisch wordt terug geschroefd. Declaraties zijn niet langer aan de orde en met de uitgebreide maandelijkse management rapportages ben jij volledig in control over de spend.

Tip je collega

The #1 company food platform

Kortom, het Absoluta platform is de slimste oplossing voor jouw organisatie. Je realiseert in één klap een optimale kostenbeheersing doordat er een eind komt aan de enorme hoeveelheid leveranciers, facturen en declaraties.

Verminder direct leveranciers

Uit onderzoek blijkt dat elke locatie minimaal tien verschillende leveranciers heeft op het gebied van eten en drinken. Het onderhouden van deze non critical suppliers kost enorm veel tijd en het verloop is hoog. Via Absoluta kan er bij al deze lokale leveranciers gewoon besteld worden. Wij selecteren en beheren deze leveranciers continue terwijl jij slechts een aanspreekpunt hebt voor heel Nederland.

Reduceer kosten

Elke lokale leverancier stuurt minimaal eenmaal per week een bonnetje waarop de juiste kostenplaatsen en tenaamstelling vaak ontbreken. Het nabellen voor de juiste gegevens is tijdrovend. Het inboeken van een factuur is kostbaar. Bij externe catering is het factuurbedrag vaak lager dan de kosten voor het inboeken van een factuur.

Purchase2pay

Verbeter eenvoudig de inkoopprocessen binnen jouw bedrijf door integratie met de Absoluta API. Alle boekingen in jouw ERP systeem worden voorzien van de juiste data en in het Absoluta platform afgewikkeld zodat de afhandeling van de (XML) factuur foutloos verloopt.

In 3 stappen jouw bedrijfsplatform

Stap 1

Kies je module

Kies de module die het beste bij jouw organisatie past.

Meer weten

Stap 2

Vul je gegevens in

We hebben bijna niets van je nodig, alleen jouw contactgegevens.

Stap 3

Ready for Launch

Binnen een kwartier is je platform klaar voor gebruik en kan je op rekening gaan bestellen bij de beste lokale leveranciers.

Meer weten
Hoe kies ik de juiste module?

Bekijk wat je nodig hebt in jouw organisatie en kies de module die bij je past.

Free
€ 0,- per maand

Het Absoluta platform met onderstaande diensten:

  • Persoonlijke bedrijfsomgeving
  • Factuur op rekening
  • Zelf adressen toevoegen
  • Filteren op sociale impact
  • Landelijk assortiment
  • Lokale helden
  • Persoonlijk advies
  • Communicatietoolkit

Er geldt geen afnameverplichting en de samenwerking is dagelijks opzegbaar.

Basic
€ 99,- per maand

Meest gekozen

Alle functies van de module Free, uitgebreid met:

  • Factuur op maat
  • Bepaal alle rollen & rechten van gebruikers
  • Bepaal welke productcategoriën wel en niet besteld mogen worden
  • Maandelijkse management rapportage
  • Landingspagina met jouw corporate identity

Er geldt geen afnameverplichting en de samenwerking is dagelijks opzegbaar.

Premium
€ 275,- per maand

Alle functies van de module Basic, uitgebreid met:

  • Zelf menukaarten samenstellen voor jouw organisatie
  • Draag jouw eigen voorkeursleveranciers aan
  • Bepaal per locatie welke leveranciers beschikbaar zijn
  • Mogelijkheid tot OCI/API en LDAP-koppeling en XML-facturatie
  • Out of control policy

Er geldt geen afnameverplichting en de samenwerking is dagelijks opzegbaar.

Lijkt het je interessant voor jouw organisatie?

Laat je collega’s kennis maken met het Absoluta platform.