Bezorgd op jouw moment & locatie(s)
Op rekening bestellen mogelijk
100% veilige gegevensverwerking

Zo waarborgen we de kwaliteit van onze dienstverlening.

We willen waarmaken wat we afspreken, daarom is kwaliteit ‘n belangrijk thema voor ons. Maar wat houdt kwaliteit voor ons in en wat merk jij daarvan als je ’n cadeau bestelt in onze cadeaushop? We leggen je graag uit hoe we de kwaliteit van onze cadeaushop en dienstverlening waarborgen.

Wat is voor ons kwaliteit?

Kwaliteit betekent voor ons een stabiele performance van onze dienstverlening & shop. We meten dat aan de hand van de beschikbaarheid van onze cadeaushop, de service die we bieden aan onze klanten, de producten die we aanbieden en de partners waarmee we samenwerken. Voor al deze factoren hebben we een ambitieuze lat bepaald waar we nooit onder willen komen. Gebeurt dat onverhoopt wel, dan gaan we aan de slag met ‘n strak verbeterplan.

Hoe meten we de kwaliteit van onze organisatie?

Meten is weten, dus hebben we verschillende KPI’s opgesteld waarmee we continu onze kwaliteit monitoren:

Beschikbaarheid van onze cadeaushop

We beloven dat deze 99,8% van de tijd op een gebruiksvriendelijke manier bereikbaar is. Dit halen we al meer dan drie jaar op ‘n rij. Daar zijn we trots op!

Onze dienstverlening

Al onze klanten kunnen reviews achterlaten op een onafhankelijk reviewplatform. We zijn pas tevreden als hier het gemiddelde cijfer hoger is dan een 8. En we zijn dik tevreden, want we worden beoordeeld met een gemiddelde van 9,3. Daarnaast moet het klachtenpercentage altijd lager dan 3% zijn. Hiermee bedoelen we het aantal klachten ten opzichte van het aantal orders in dezelfde periode. Ook dat lukt ons keer op keer!

Onze service

We vinden het belangrijk dat je lekker snel en makkelijk met ons in contact komt. Als je ons belt sta je nooit in de wacht, via de chat heb je binnen één minuut reactie, de mail beantwoorden we dezelfde dag en binnen maximaal twee dagen krijg je van ons een offerte. Vaak zijn we sneller! We werken niet met chatbots of automatische mails, dus alles is altijd super persoonlijk.

Onze partners & producten

We werken alleen samen met partners die bewezen hebben producten aan te bieden van topkwaliteit. Alles wat je in onze cadeaushop terugvindt, is met heel veel zorg uitgekozen. We stellen eisen aan het assortiment. Een product moet bijvoorbeeld altijd als een cadeau verzonden kunnen worden, dus netjes verpakt en met ‘n persoonlijke boodschap.

Hoe selecteren we de partners waarmee we samenwerken?

Voor we de handen ineen slaan kijken we kritisch naar ‘n aantal zaken. We gaan pas in zee als de producten bij ons passen, de dienstverlening aansluit bij die van ons en de interne processen bij ons passen. We verwachten dus dat onze partners:

  • Flexibele levertijden hebben.
  • Degelijke en het liefst duurzame producten met een duidelijk verhaal aanbieden.
  • De order- en feedbackprocessen op orde hebben.
  • Service bieden bij grote aanvragen en goed en snel bereikbaar zijn.
  • Ook moeten onze partners producten met personalisatiemogelijkheden hebben en de verzending van de bestellingen verzorgen.

Er komt pas een krabbel onder het contract als al deze punten een vinkje hebben. Voor minder doen we het niet.

Aan welke eisen moeten de producten in onze cadeaushop voldoen?

Je wil dat het cadeau de ontvanger écht blij maakt. Een product komt daarom niet zomaar in onze cadeaushop. De verpakking moet stevig zijn, bij voorkeur plasticvrij, en gemaakt van milieuvriendelijke materialen. De herkomst van de producten moet ook bekend zijn, want ook het productieproces moet respect hebben voor mens, dier en milieu.

Hoe waarborgen we de kwaliteit?

We hebben zelf een General Management Systeem (GMS) ontwikkeld. Hier verzamelen we alle beleidsstukken, core processen en controletaken. Het GMS zorgt voor uniformiteit in onze werkwijze & is een belangrijke basis van al onze processen. Onze KAM-coördinator houdt er toezicht op. We laten het regelmatig auditen en we mogen met trots zeggen dat we ISO19001 gecertificeerd zijn.

Wat houdt de ISO19001 certificering in?

De ISO19001 is een internationale norm voor kwaliteitsmanagement. Het houdt simpel gezegd in dat je een managementsysteem moet hebben die de kwaliteit van je dienstverlening beoordeelt. We gebruiken deze norm bij het meten en beoordelen van onze kwaliteit en stellen aan de hand daarvan een verbeterplan op wanneer dat nodig is.

Wat merken onze klanten en partners van ons kwaliteitsbeleid?

Met de Looff cadeaushop weet je zeker dat je een waardevol cadeau geeft en geen rommel. Heb je een vraag of is er iets misgegaan met je bestelling? Dan stoppen we niet voor we een antwoord of ‘n oplossing hebben. Je kan er dus altijd van uitgaan dat we onze afspraken nakomen, gewoon zoals het hoort. Ook je feedback nemen we serieus, zowel positief als negatief. Daar kunnen we alleen maar beter van worden en daar profiteer jij uiteindelijk ook van.

Looff is de
betrouwbare cadeaushop
met producten waar je écht blij van wordt en waar je kunt rekenen op een perfecte service.