4 oktober 2018

Vanaf medio oktober zal ABN AMRO diverse klantbijeenkomsten organiseren op verschillende bankkantoren door heel Nederland. Uiteraard streeft ABN AMRO naar een uniforme uitstraling en beleving van deze bijeenkomst waardoor lokaal inkopen van catering hiervoor een lastige uitdaging is. Toch heeft de bank de nadrukkelijke wens om de lokale ondernemer dit soort mooie opdrachten te gunnen. Samen met Absoluta zorgt ABN AMRO voor lokale omzetgunning zonder in te hoeven leveren op de uniformiteit van haar activiteiten.

Lokaal een landelijk concept inkopen: hoe doe je dat?

ABN AMRO en Absoluta hebben samen een mooi menu ontwikkeld dat voor deze klantbijeenkomst  ingezet zal worden. Medewerkers van ABN AMRO plaatsen hun bestelling via de op maat gemaakte menukaart op het Absoluta platform. Vervolgens zet Absoluta deze bestellingen door naar lokale leveranciers uit haar netwerk. Zo creëert ABN AMRO lokale verbondenheid én is de kwaliteit en uniforme uitstraling van het concept gegarandeerd. Precies waar deze organisatie behoefte aan heeft!

Wil jij meer informatie of hulp bij het organiseren van landelijke bijeenkomsten, meetings of trainingen? Neem direct contact op met Absoluta via 088-0220 303 of sales@absoluta.nl.