Privacy & security

Op ons ISO27001 gecertificeerde platform vind je meer dan 3000 lokale helden waarbij je veilig food, gifts en more kunt bestellen. Door een streng technisch beleid op het gebied van privacy & security lopen onze klanten geen enkel risico op gegevensschending.

Brochure aanvragenAanmelden

Persoonsgegevens en klantdata zijn bij Absoluta maximaal beveiligd

Veel organisaties hebben geen idee welke risico’s online bestellingen met zich meebrengen. Persoonsgegevens worden onbeveiligd meegestuurd met orders waarbij nauwelijks rekening wordt gehouden met de regelgeving rondom AVG. De processen op het Absoluta platform zijn ingericht om persoonsgegevens op de juiste manier te beveiligen, op te slaan en na verloop van tijd te vernietigen. De uitgebreide beveiligingsprotocollen bieden bescherming aan gegevens en persoonlijke data en weerstand tegen ongewenste indringers. Op deze manier neem je geen enkel risico, voorkom je gegevensschending en bied je medewerkers een veilige (werk)omgeving.

Tip je collega

The #1 company food platform

Kortom, door gebruik te maken van de Absoluta bestelomgeving zijn al jouw bedrijfsgegevens optimaal beveiligd waardoor jij geen enkel risico loopt op gegevensschending. Wel zo veilig!

ISO27001

Vanaf 2018 is Absoluta ISO27001 gecertificeerd. Door deze certificering zijn alle persoonsgegevens en klantdata die over het Absoluta platform lopen maximaal beveiligd.

Service level agreement

Absoluta legt de prestatieniveaus, de beschikbaarheid en bereikbaarheid van onze SaaS-dienst, ofwel het Absoluta platform, vast in een SLA. Dat betekent de zekerheid van een stabiele bestelomgeving.

Verklaring van toepasselijkheid

In onze verklaring van toepasselijkheid staat vastgelegd welke beheersmaatregelen wij hebben genomen op het gebied van informatiebeveiliging. Zo bieden we de zekerheid dat alle risicogebieden vanuit ISO in kaart gebracht zijn.

Privacy statement

In ons privacy statement hebben wij vastgelegd welke persoonsgegevens wij verzamelen en hoe we deze verwerken. Zo heb jij de garantie dat wij hier bewust mee omgaan.

In 3 stappen jouw bedrijfsplatform

Stap 1

Kies je module

Kies de module die het beste bij jouw organisatie past.

Meer weten

Stap 2

Vul je gegevens in

We hebben bijna niets van je nodig, alleen jouw contactgegevens.

Stap 3

Ready for Launch

Binnen een kwartier is je platform klaar voor gebruik en kan je op rekening gaan bestellen bij de beste lokale leveranciers.

Meer weten
Hoe kies ik de juiste module?

Bekijk wat je nodig hebt in jouw organisatie en kies de module die bij je past.

Free
€ 0,- per maand

Het absoluta platform met onderstaande diensten:

  • Persoonlijke bedrijfsomgeving
  • Factuur op rekening
  • Zelf adressen toevoegen
  • Filteren op sociale impact
  • Landelijk assortiment
  • Lokale helden
  • Persoonlijk advies
  • Communicatietoolkit

Er geldt geen afnameverplichting en de samenwerking is dagelijks opzegbaar.

Basic
€ 99,- per maand

Meest gekozen

Alle functies van de module Free, uitgebreid met:

  • Factuur op maat
  • Bepaal alle rollen & rechten van gebruikers
  • Bepaal welke productcategoriën wel en niet besteld mogen worden
  • Maandelijkse management rapportage
  • Landingspagina met jouw corporate identity

Er geldt geen afnameverplichting en de samenwerking is dagelijks opzegbaar.

Premium
€ 275,- per maand

Alle functies van de module Basic, uitgebreid met:

  • Zelf menukaarten samenstellen voor jouw organisatie
  • Draag jouw eigen voorkeursleveranciers aan
  • Bepaal per locatie welke leveranciers beschikbaar zijn
  • Mogelijkheid tot OCI/API en LDAP-koppeling en XML-facturatie
  • Out of control policy

Er geldt geen afnameverplichting en de samenwerking is dagelijks opzegbaar.

Lijkt het je interessant voor jouw organisatie?

Laat je collega’s kennis maken met het Absoluta platform.