Spend
Management

Absoluta neemt het leveranciersbeheer over, waardoor niet alleen het aantal crediteuren, maar vooral ook het aantal facturen drastisch wordt terug geschroefd. Declaraties zijn niet langer aan de orde en met de uitgebreide maandelijkse management rapportage ben je volledig in control over de spend.

Brochure aanvragenAanmelden

Optimale kostenbeheersing door regie over ‘externe catering’

Bij veel organisaties verdwijnen kleine externe uitgaven direct in het declaratieproces waardoor er totaal geen inzicht is. Opgeteld gaat dit vaak over hele grote bedragen. Door alles te bestellen op ons solide platform creëer je inzicht in de versnipperde kosten van onder andere lunch, maaltijden, gifts, gebak, bloemen bij lokale leveranciers. Dankzij unieke rapportagemogelijkheden heb je realtime inzicht in de uitgaven van de gehele organisatie.

Tip je collega

The #1 company food platform

Er wordt enorm op kosten bespaard omdat Absoluta het leveranciersbeleid compleet overneemt. Hierdoor worden het aantal crediteuren, facturen en declaraties direct teruggeschroefd. Jij bent vanaf nu volledig in control over versnipperde uitgavenposten.

Leveranciersbeheer

Het beheren van honderden lokale leveranciers vormt een zeer grote kostenpost voor bedrijven. Het Absoluta platform neemt dit totaal uit handen waardoor jouw organisatie in heel Nederland nog maar één aanspreekpunt heeft. Wij behouden en onderhouden al jouw lokale leveranciers op het gebied van food, gifts & more. Deze vermindering van crediteuren levert direct een enorme besparing op terwijl de kwaliteit behouden blijft.

Reductie facturen

Wil je ook af van alle losse bonnetjes en contante betalingen in jouw bedrijf. Dit zijn verborgen kosten die je graag wilt vermijden. Ons unieke platform biedt de mogelijkheid elke order te voorzien van één of meerdere kostenplaatsen en vooraf ingerichte factuuradressen waardoor de maandelijkse factuur zeer snel verwerkt kan worden. Wij reduceren het aantal facturen en de bijbehorende kosten hiermee aanzienlijk.

Nooit meer declareren

Helaas worden er nog steeds heel veel bonnetjes van lokale leveranciers gedeclareerd. Deze kosten komen niet op een grootboek te staan waardoor elk inzicht ontbreekt. Door alle bestellingen via het Absoluta platform te laten verlopen krijg je direct per locatie, per persoon en per regio de controle terug. Bovendien draagt dit bij aan een tevreden medewerker doordat deze niet meer hoeft voor te schieten.

Rapportagemogelijkheden

Absoluta biedt realtime inzicht in alle bestellingen. Maandelijks wordt hier automatisch een rapportage van verzonden die gebruikt kan worden voor interne analyses en doorbelastingen. De slimste tool om snel inzicht te krijgen en regie te voeren over de tail-end spend.

In 3 stappen jouw bedrijfsplatform

Stap 1

Kies je module

Kies de module die het beste bij jouw organisatie past.

Meer weten

Stap 2

Vul je gegevens in

We hebben bijna niets van je nodig, alleen jouw contactgegevens.

Stap 3

Ready for Launch

Binnen een kwartier is je platform klaar voor gebruik en kan je op rekening gaan bestellen bij de beste lokale leveranciers.

Meer weten
Hoe kies ik de juiste module?

Bekijk wat je nodig hebt in jouw organisatie en kies de module die bij je past.

Free
€ 0,- per maand

Het absoluta platform met onderstaande diensten:

  • Persoonlijke bedrijfsomgeving
  • Factuur op rekening
  • Zelf adressen toevoegen
  • Filteren op sociale impact
  • Landelijk assortiment
  • Lokale helden
  • Persoonlijk advies
  • Communicatietoolkit

Er geldt geen afnameverplichting en de samenwerking is dagelijks opzegbaar.

Basic
€ 99,- per maand

Meest gekozen

Alle functies van de module Free, uitgebreid met:

  • Factuur op maat
  • Bepaal alle rollen & rechten van gebruikers
  • Bepaal welke productcategoriën wel en niet besteld mogen worden
  • Maandelijkse management rapportage
  • Landingspagina met jouw corporate identity

Er geldt geen afnameverplichting en de samenwerking is dagelijks opzegbaar.

Premium
€ 275,- per maand

Alle functies van de module Basic, uitgebreid met:

  • Zelf menukaarten samenstellen voor jouw organisatie
  • Draag jouw eigen voorkeursleveranciers aan
  • Bepaal per locatie welke leveranciers beschikbaar zijn
  • Mogelijkheid tot OCI/API en LDAP-koppeling en XML-facturatie
  • Out of control policy

Er geldt geen afnameverplichting en de samenwerking is dagelijks opzegbaar.

Lijkt het je interessant voor jouw organisatie?

Laat je collega’s kennis maken met het Absoluta platform.