Wat zijn de betaalopties?
Log hier in op jouw bedrijfsomgeving en bestel direct op rekening! Nog geen bedrijfsomgeving? Vraag er hier een hier een aan!
Kan ik een offerte aanvragen?
Dat kan zeker! Wil je een groot aantal (min. 100 stuks) en/of heb je specifieke wensen zoals personalisatie? Tof, kom maar door! Vul deze vragenlijst in en aan de hand van jouw antwoorden maken wij een mooi voorstel op maat. Uiteraard geheel vrijblijvend!
Waar vind ik de prijzen?
Log hier in op jouw bedrijfsomgeving en bekijk het overzicht van alle producten incl. prijzen en bezorgvoorwaarden.
Wat zijn de levertijden?
De bezorgvoorwaarden zijn afhankelijk van het gekozen product en de leverancier. De gewenste leverdatum? Die bepaal jij! Good to know: de cadeaus worden 1 werkdag voor de bezorgdatum aangeboden bij de post. In principe worden ze de volgende werkdag bezorgd, helaas kunnen we dit niet garanderen omdat we afhankelijk zijn van de post. Mocht je twijfelen over de bezorgdatum, adviseren we je wat speling te nemen!
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgvoorwaarden zijn afhankelijk van het aantal, het gekozen product en de leverancier. Wil je de cadeaus op meerdere afleveradressen laten leveren of op één adres? En is er sprake van adressen in het buitenland? Dan worden er extra kosten in rekening gebracht. Wil je hierover de ins en outs weten? Neem dan contact met ons op.
Kan ik de cadeaus op meerdere afleveradressen laten bezorgen?
Uiteraard, wat jij graag wilt! Ga jij voor levering op één adres of kies je voor leveren op meerdere (huis)adressen? Geef het door en wij zorgen dat de cadeaus op het juiste moment naar de juiste locatie(s) worden verzonden. Bij meerdere bezorgadressen dien je deze lijst in te vullen. Lever de complete lijst vervolgens aan via info@absoluta.nl o.v.v. je ordernummer.
Verzenden jullie ook cadeaus naar het buitenland?
Ja! Geen probleem, ook jouw collega’s in het buitenland kunnen wij verrassen met toffe cadeaus. Hiervoor worden wel extra bezorgkosten in rekening gebracht. Wil je hierover meer info? Neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het wijzigen of annuleren van jouw bestelling is mogelijk, afhankelijk van het gekozen aantal, het bezorgmoment en het type product. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe werkt het toevoegen van een kaartje aan mijn bestelling?
Wij bieden een ruime keuze aan leuke kaartjes om toe te voegen aan jouw bestelling. Wil jij liever zelf een kaartje aanleveren? Ook dat is mogelijk vanaf 50 stuks! Kies dan tijdens jouw bestelling voor ‘Design op maat’. Wij nemen vervolgens contact op om het design te bespreken. Bekijk hier al onze kaartjes en de aanleverspecificaties voor een design op maat!
Zijn de gegevens die ik deel veilig?
Maak je daar geen zorgen over! Absoluta is ISO27001 gecertificeerd, dus alle persoons- en klantgegevens zijn maximaal beveiligd. Zo loop je geen risico en voorkom je gegevensschending. Wil je graag gebruik maken van een verwerkersovereenkomst? Neem dan even contact met ons op!
Wat kan ik nog meer bestellen?
Wij hebben twee shops. In onze Looff cadeaushop vind je cadeaus, bloemen & gebak. Kies een tof cadeau uit, een mooi kaartje erbij en laat deze bezorgen waar en wanneer jij wilt. Op ons Absoluta foodplatform regel je vergaderlunches, taart, catering of goede maaltijden voor op kantoor of ‘n externe locatie. Maatwerk nodig? Ook dat regelen wij maar al te graag! Vraag gemakkelijk een offerte aan.